Banner
menukiri

Tambah Power & Saiz

Alat Besar&Panjang Zakar

Produk Sapu Tahan Lama

Produk Sapu besar zakar

Tambah Air Mani

Pewangi Pemikat

Besarkan Buah Dada

Produk Ketatkan Faraj

 

Tingkatkan Nafsu Wanita

Ghout & Sendi

Langsing

Cerahkan Wajah new!

 

 

 


SEMUA PENGHANTARAN ADALAH MENGGUNAKAN POS LAJU..DAN KOSNYA ADALAH PERCUMA!! DAN KERAHSIAAN BUNGKUSAN ADALAH DIJAMIN



Bayaran dengan kredit kad dan debit kad diterima


 


PETUA SUAMI ISTERI

1) Petua Malam Jumaat


::.AbangOnline.Com. Pengedar & Pembekal Thanyaporn..Besarkan Buah Dada dan Lebih Montok

Besarkan Payudara Dan Kulit Jadi Lebih Menawan Hanya Dalam Masa 14 Hari



Senang digunakan, selamat dan berkesan untuk membesarkan payudara anda
dalam masa yang singkat tanpa sebarang kesan sampingan. Suami anda pasti gembira.

Sebagai wanita anda tentu inginkan buah dada yang cantik, montok dan besar, tidakkah anda rasa iri hati terhadap kawan-kawan sepejabat anda yang memiliki buah dada yang besar dan sentiasa jadi perhatian? Bukankah ini yang anda inginkan:

  • Inginkan payudara yang lebih besar, lebih pejal, dan lebih terangkat
  • Inginkan payudara yang “kembali muda” setelah usia semakin meningkat atau kerana menyusukan anak.
  • Mahu kaedah yang terbukti berkesan, cepat, selamat dan semulajadi tanpa sebarang pembedahan atau bahan kimia
  • Mahu suami hanya fokus kepada anda dan bukannya wanita berbuah dada montok yang lain
  • Ingin membuatkan wanita lain berasa cemburu kepada anda

Dengan Herba Payudara ini, anda akan mendapat keyakinan diri yang sangat tinggi dan lebih menyayangi tubuh badan anda sendiri. Anda akan dapat melihat perubahaan yang ketara di dalam cara anda menilai tubuh badan sendiri, dan juga melihat reaksi orang terhadap perubahan pada diri anda, terutamanya buat suami.

Berpakaian, shopping dan bermesra dengan suami anda akan jadi lebih hebat dan bermakna di dalam beberapa minggu sahaja lagi!

Memperkenalkan Herba Payudara Thanyaporn

Besarkan payudara anda sehingga 3 cup penuh!

Thanyaporn adalah herba semulajadi yang berkesan, mempunyai sijil FDA, digunakan untuk awet muda, hilangkan kedutan, membesarkan payudara, menganjalkan tubuh badan, mengembalikan keperawanan, serta kesihatan tubuh badan secara menyeluruh.

  • Hasil yang boleh dilihat dengan mata sendiri dalam masa beberapa minggu sahaja!
  • Membesarkan, dan juga memontokkan buah dada anda.
  • Produk herba liar semulajadi – anda akan merasa dan kelihatan natural
  • Mengurangkan keletihan, menambahkan kecerdasan dan tenaga
  • Menghitamkan rambut beruban
  • Tiada kesan sampingan, tidak mengandungi bahan kimia
  • Mengawal hormon & mengurangkan PMS
  • Berat badan tidak naik
  • Selamat dan berkesan

Berkesan dalam masa yang singkat iaitu 2-4 minggu. Keberkesanannya dijamin dan terbukti.

Thanyaporn adalah persediaan herba semulajadi 100%. Thanyaporn digunakan sebagai alternatif kepada pembedahan plastik.

..malahan tanpa anda sedari..ia mungkin sedikit sebanyak mempengaruhi pelbagai aspek dalam kehidupan seharian anda:

  • Perasaan anda apabila memandang cermin. Sejak dari kecil anda terfikir adakah payudara anda akan jadi lebih besar dari sekarang
  • Kemesraan dengan suami. Suami anda kata dia suka dengan saiz buah dada anda, tapi itu cuma kata-kata manis untuk menjaga hati anda. Hakikatnya dia lebih suka yang lebih besar, gebu dan montok.
  • Sentiasa membuat perbandingan dengan perempuan lain. Anda mungkin terasa mereka lebih menarik dan seksi dari anda?
  • Mata suami anda melilau ke arah payudara perempuan lain membuatkan anda tertanya-tanya, adakah tubuh ku ini tidak cukup seksi? Apakah anda ingin membiarkan saja keadaan ini terus berlaku.....

Kini anda ada pilihan untuk mengubah saiz buah dada anda untuk kehidupan yang lebih ceria, yakin serta sentiasa mendapat perhatian dari si dia yang tersayang. Herba Payudara Thanyaporn dapat membantu anda, ia ada kelebihan yang lain juga, antaranya :

  1. Menambah saiz payudara.
  2. Menegangkan payudara dan punggung yang mengendur.
  3. Mencerahkan kulit (termasuklah kulit pada bahagian puting payudara).
  4. Menganjalkan kulit yang melendut.
  5. Melambatkan proses penuaan.
  6. Melangsingkan badan dengan peningkatan jisim badan tanpa lemak.
  7. Merawat masalah-masalah yang berkaitan dengan rahim.
  8. Menghalang jangkitan pada vagina dan pundi (bladder).
  9. Mengetatkan vagina.
  10. Mencegah dan mengurangkan penyakit migrain.
  11. Membantu menggelapkan rambut beruban dan menggalakkan pertumbuhan rambut.
  12. Menambah tenaga dan kecergasan.
  13. Mengatasi masalah sukar tidur.
  14. Menjadikan kulit lebih lembut dan lebih 'muda'.
  15. Mengurangkan osteoperosis, kanser serviks, kanser payudara dan kanser lain yang berasaskan hormon
  16. Mencantik, memutih dan menegangkan kulit
  17. Melancarkan aliran darah (menjadikankan anda berasa lebih segar)
  18. Membolehkan anda tidur lebih lena dan puas


 

menukiri

PHEROMANCES

PEWANGI LELAKI /Untuk Pikat Wanita
Klik di sini

 

Men Secret Gel

TAMBAH POWER /Tahan Lama
Klik di sini

 

Imax Delay Spray

TAMBAH POWER /Tahan Lama
Klik di sini

 

JOY PLAY
( 5 Jenis Produk )

TAMBAH POWER / SAIZ
& RANSANG SEX

Klik di sini

 

VIMAX

TAMBAH POWER /SAIZ
Klik di sini

 

VIGRX

TAMBAH SAIZ / POWER
Klik di sini

 

EXTENZE

TAMBAH SAIZ / POWER
Klik di sini

 

VIMAX VOLUME

TAMBAH AIR MANI
Klik di sini

 

VOLUME PILLS

TAMBAH AIR MANI
Klik di sini

 

SEMENAX

TAMBAH AIR MANI
Klik di sini

 

PL SUPERGEL

TAHAN LAMA
Klik di sini

 

STAMINA GEL
 


 

Tambah Stamina
Klik di sini

 

PACAK LANGIT

TAMBAH POWER
Klik sini

 

 Handsome Up

Besarkan Zakar
Klik di sini

 

PRO EXTENDER

TAMBAH SAIZ
Klik di sini

 

BATHMATE

Besar & Panjangkan Saiz Zakar
Klik di sini

 

PHEROMAX

PEMIKAT WANITA
Klik di sini

 

PHEROMEN 101

PEMIKAT WANITA
Klik di sini

 

PHERO-X

PEMIKAT WANITA
Klik di sini
 

PHEROLINS

PEMIKAT LELAKI
klik di sini

 

SECRET DESIRERE

Pemikat Lelaki
Klik di sini

 

VAKOOU

TAMBAH POWER
Klik di sini

 

POWER RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG
Klik di sini

 

EGO RING

TAMBAH SAIZ /TEGANG
Klik di sini

 

THANYAPORN

BESARKAN PAYUDARA
Klik di sini  
 

BIO-ANNE

BESARKAN PAYUDARA
Klik di sini
 

Beauty Breast Pump

BESARKAN PAYUDARA
Klik di sini
 

LIBIGIRL

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini
 

GERMANY SEX DROPS

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

 

Spanish Gold Fly

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

 

Cat Woman

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

 

IMPRESSIVE

TAMBAH NAFSU WANITA
Klik di sini

 

MOZEHERBS

GHOUT & SENDI
Klik di sini

 

BE-FIT

KURUS & RAMPING
Klik di sini

 

Gluta Collagen

Cerahkan Wajah
Klik di sini

 

Gluta Cleanser

Cerahkan Wajah
Klik di sini

 

MINYAK BELACAK

Tambah Saiz
Klik di sini

 

MINYAK LINTAH

Tambah Saiz
Klik di sini

 

FIGURE UP

Kuruskan & Ramping
Klik di sini

 

TONGKAT AJIMAT MADURA

Ketatkan Faraj
Klik di sini

 

VIRGINITY
DROPS

Ketatkan Faraj
Klik di sini

 

CATUABA

Tambah Power
& Tambah Masa
Klik di sini

 

SENSA OIL

Tambah Saiz
Klik di sini

 

SENSA CREAM

Tambah Saiz
Klik di sini

 

TESTIMONI PACAK LANGIT PEARL.

1. Saya pekerja di restoran 24 jam. Saya mampu bekerja 12 jam sehari setelah menggunakan Pacak Langit Pearl. Saya sangat gembira!! Salim, Damansara, Selangor.

2. Setelah mencuba bermacam-macam cara dan produk, tetapi tidak berhasil. Pacak Langit Pearl sangat berbeza. Hubungan intim bersama isteri memang memuaskan. Produk terbaik yang pernah saya jumpa. En. Man, Subang, Selangor.

3. Jangan biarkan masalah usia menjadi penghalang aktiviti mesra anda. Pacak Langit Pearl berkesan untuk saya dan saya yakin ia juga berkesan untuk anda! Haji Tajuddin, Rawang, Selangor. Tel: 019-330543*

4. Wow!! 'Mampu berjaga!' sepanjang malam. Tiada masalah. Saya sangat-sangat berpuashati. Lepas ini, nak rekomen kat kawan-kawan lak! En. Aszul. kg. Baru, Kuala Lumpur.

TESTIMONI PLSUPERGEL

1. Malam pertama (lepas nikah) saya tergelincir awal tidak sampai 2 minit. Isteri ketawakan saya & saya tersipu-sipu malu. Bersyukur.. sehingga ke hari ini saya tidak pernah tewas lg uuuu! Malah ikatan rumah tangga kami semakin bahagia mana taknya asyik senyum jer tiap-tiap hari. Isteri pulak makin sayang . Sekarang pergi kerja pun seronok, senyum dan sentiasa berfikiran positif dengan semua orang hu hu hu En Azman. 017-741 559*, JB.

2. Perghhh....., dengan PL SuperGel setengah jam mendayung...tapi x sampai ketepi..ha ha isteri saya cakap sambung esok je la bang....... En. Jamil 017-716 222* UTM, JB.

3. Kawan kenalkan PL SuperGel kepada saya tetapi ketika itu saya anggap perkara ini remeh dan dengan rasa ego saya mengatakan kepadanya tak pe lah. Tetapi apabila berfikir sejenak, tidak salah mencuba. Akhirnya, buat pertama kali isteri saya mengucapkan terima kasih kepada saya. Dia tersenyum. Selepas saat itu saya tidak pernah tewas. Hidup kami semakin bahagia. En. Shahrul 012-760 3633*Permas Jaya

4. Saya amat berpuashati dengan PL SuperGel ini dan hasilnya amat memuaskan. Isteri pelik dan gembira puas melihat perubahan saya (dia tak tahu).Ustaz Zaki 012-766 713* Larkin

 

Banner